taška roku

Fotogalerie Výsledková listina Soutěžní práce Home
O soutěži Reklamní taška roku

Cílem organizátorů je zaplnit bílá místa na mapě marketingových prostředků, kde reklamní taška - ačkoli svou existencí kromě odnosné užitečnosti a funkce obalu nesporně patří do mnoha propagačních kategorií - dosud zaujímá místo poněkud nejasné, namísto exkluzivního… Snad právě díky své výjimečně variabilní zařaditelnosti do reklamního mixu a víceúčelovosti využití, je obzvlášť papírová taška médiem v mnoha případech ještě nedoceněným a neobsazuje zatím v reklamě výsostné postavení, které by jí právem náleželo.

tištěná brožura

 


K účasti v soutěži "Reklamní taška roku" jsou srdečně zvány všechny firmy, které používají firemní tašky s vlastní reklamou, právě tak jako jejich kreativní tvůrci či výrobci.
 

M.I.P. a.s. group Europapier - Bohemia spol. s r.o. P A L E C O